ett enkelt jävla album?

har suttit i flera timmar nu och letat efter det perfekta albumet till "barnets första år" men hittar absolut ingenting som är någonting att ha. vill ha ett neutralt album med vitablad, som man kan klistra in bilder i och med hjälp att lite scrapbooking material kunna göra ett personligt album, men alla fina album innehåller plastfickor istället för blad, gah, ska det behöva vara så svårt. någon som kan ge mig något tips på var man kan hitta ett enkelt jävla album?

imorgonbitti ska jag samåka med johan in till stan, han ska jobba där imorgon så jag ska passa på att umgås lite med min mormor, var flera veckor sedan sist så det ska bli trevligt. ska ändå vara nere på mvc kl 14 så annars hade vi blivit tvugna att ta varsin bil ner och hem och jag orkar verkligen inte köra imorgon bara för det, då jag får så jävla ont i kroppen, både fötterna, revbenen och ryggen värker sönder och en timme räcker för att jag allvarligt ska tro att ryggen gått av.

nej, nu får johan ta och komma hem så man får lite sällskap. blev bara till att slänga i sig middagen då han kom hem, till att han skulle åka iväg och jobba igen, trist.. men nu borde han komma snart (?)

Eleine skriver:

Köp en såndär svart blackbook och nå fina glittriga pennor, sen på Panduro finns en massa söta hjärtan och grejjer som du kan klistra på .. finns jättefina grejjer där, inte som klistermärken utan bokstäver och läderhjärtan och sånt. Det blir nog jättefint :)

Linn skriver:

Tipsar också om Panduro i IKANO-huset. Där finns ALLT!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar