info-möte

Har precis kommit hem igen ifrån info-mötet, kändes som man var tillbaka i skolan igen, myror i benen och träsmak i stjärten, började vrida och vända på mig redan efter några minuter, men jag klarade mig igenom det (tack vare bensträckaren mitt i). det mesta var sånt vi redan gått igenom tusen ggr på mvc, men nu är vi dubbelt uppdaterade iaf, även om jag inte alls känner mig särkilt över engagerad i det, känns som allt kommer av sig själv iaf och resten är så självklara saker. De flesta lägger ner all sin energi på förlossningen som är över på några timmar, det man egentligen borde fokusera på är väl ändå tiden efter? Äh, inte vet jag.. kan tycka att vissa tar förlossningen som någonting större än vad det egentligen är, men alla är vi olika och tur är väl det! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar