storstan

idag har jag haft en hel dag i stan, började med en sväng förbi mormor på lunch och fika, carina var även där och vi låg mest i varsin fotölj och vilade upp oss. sedan tog jag med mig mormor till mammas jobb för att hämta henne, då hennes bil varit in lämnad på service. blev onyttig middag på big boy och sedan en sväng på birsta, bebisvantar, en tröja, ett svart fotoalbum med svarta blad (till "babyboken") och slingfärg fick följa med mig hem, eller hem till mamma rättare sagt, för det är där jag sover inatt.. imorgon ska jag upp i hyffsad tid för att träffa sandra på stan, startar med en lunch där och sedan blir det en massa strosande i affärerna, blev glatt överaskad då jag kollade mitt lönebesked nyss så något lär man våga unna sig imorgon..

har även slingat håret och färgat ögonbryna ikväll, så lite som en ny människa känner man sig.. lite solarium på det här hade varit det ultimata, men har jag undvikit det tidigare under graviditeten så känns det som jag kan vänta några veckor till.. nej, nu ska jag se lite tv, gonatt!


Ulrika skriver:

Alltid kul med shopping..Hoppas du hittade ngt fint =)



Kram

Linn skriver:

Ärr? Vad har hänt?

Carro skriver:

Skar upp mig 1-2dm i armvecket för ca 1år sedan på en vass spik som satt på ett dumt ställe. Åkte inte upp till sjukhuset och sydde direkt, utan lät det börja läka ihop själv, så har världens fulaste knöl/ärr på höger armveck nu..


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar