är det redan onsdag?

idag har vi varit vakna sedan sju nångång, sedan var Noel vaken i ca två timmar innan jag la ner honom i vagnen och jag hann inte mer än att lägga ner honom innan han sov.. han brukar i vanliga fall bli jätte gnällig redan efter att varit vaken 1½timme, så stackarn var helt slut.

han fortsätter även att sova great på nätterna, han somnar mellan halv 9 och halv 10 och sedan sover han till 7-8 på morgonen, med endast en matning under hela natten.. heeeelt underbart kan jag lova. det är den här perioden man har längtat till under alla dessa veckor då man kommit svart under ögona och folk sagt "det blir bättre sen" och nu är vi äntligen där.. nu är det "sen".. skrämmande vad tiden sprungit iväg, huva.

nu ska jag dricka upp kaffekoppen och sedan ska jag baka mer kanelkakor, dom var supergoda så det kommer inte bli några kvar till julafton annars. receptet hittar ni under "recept" i kategorispalten till vänster, att rekommendera, asgoda + snabba och lätta att göra. : )



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar