dagarna springer förbi mig

så, nu sover lillhjärtat sedan fem minuter tillbaka, perfekt tid att somna för honom tycker jag. blev en massa extra tid över nu till annat och jag har ingenaning om vad jag ska lägga den på, orkar inte sitta nå mer vid datorn och nere i vardagsrummet sitter johan och jonas med varsin dator och nördar. tror att det kanske börjar någonting roligt på tvn vid tio kanske?

imorgon hade jag som först planerat att åka ner till jessica, men sedan blev jag utan bil, så då tog jessica på sig jobb och nu fick jag reda på att jag kunde ha bilen ändå.. men då smsade emma så lägligt och frågade om jag och noel ville komma och dricka kaffe imorgon och det ville vi ju såklart, fast noel får nöja sig med kaffet som passerar honom via bröstmjölken än så länge. sedan är resten av veckan fullspäckad, eller ja det finns väl några timmar över, men det krockar ihop dagen iaf så man inte kan planera så mycket annat.

tisdag - emma
onsdag - bvc kl 11
torsdag - foto kl 16
fredag - rensning av mina gamla saker hos pappa + middag senare på kvällen
lördag - middag hos johans mamma


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar