en låååång dag

började morgonen med att kliva upp (off course), sedan trallade vi runt hemma och funderade på vad vi skulle göra, eller egentligen satt vi mest och muttrade i varsitt hörn då båda var rastlösa men inte hade samma smak då det gällde saker att hitta på. efter några timmar (vid tolv) gick vi ner till krister, där joe och resten av deras släkt var, blev kvar där ett tag sedan rullade vi ner över till emma och niclas, åt go mat med dom och efter ett tag kom även lennie och kikki förbi och det blev lite film tittande (loose change 2nd edition) .. nu har vi precis kommit hem igen, Noel sover sedan några timmar tillbaka, somnade så fint på deras soffa efter att varit vaken i 9 timmar med endast 30min(?)vila imellan, så han var lagomt gnällig de sista två timmarna ;b

nej, nu ska vi ta nått kvälls fika och sedan blir det sängen. imorgon kommer mamma och hälsar på och jag ska passa på att baka en massa bullar så fort Noel ska ha sin första vila.. jaja, hoppas ni haft en trevlig kväll! : )

rebecca skriver:

Hejsan! Kikar in för att berätta att jag i fredags startade igång en jultävling i samarbete med O-Råsa i min blogg, kom och var med vetja. :)



http://geshiia.blogg.se/2009/november/jultavling-1.html


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar