Ett tips till alla nyblivna mammor (och pappor)

Har köpt en anteckningsbok där jag skriver "dag/vecko bok" om Noel. lite vad vi gjort, hur han varit och sånt. Har skrivit allt i jag form som tex :

18 oktober
Mormor Yvonne var på besök, vi hade tydlig ögonkontakt och pratade länge med varandra.

Det var Emma som gav mig tipset för ca en vecka sedan, så jag har precis börjat skriva.. som tur är har jag "babyboken" som jag har fyllt i lite, så fick plocka över datum och försöka minnas tillbaka så gott det gick.

Det är inte försent att börja oavsett ålder på era barn, bättre att börja idag än imorgon. Kul att kunna jämföra senare med erat nästa(?) barn, olika beteenden och hur de olika milstolparna uppnåtts. Så kör igång, ni kommer garanterat ångra er annars! : )



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar