gick... sådär!

Haha, ja det där gick ju inte så bra, med att han somnade redan halv åtta igår kväll alltså. kl 8 hade johan somnat i soffan och jag frågade honom om vi skulle gå upp och lägga oss för natten, han hann inte mer än att nicka fram ett ja då lillen vaknar upp och bestämmer sig för att vara vaken till tio, hade tydligen bara tagit sig en lite powernap, så typiskt att det var ända kvällen vi verkligen bestämt oss för att lägga oss i tid. men aja, han sov hela natten sen iaf, (förutom matning kl 4) och vaknade kl 8, så jag ska inte klaga. men nu blir det en extra vila under dagen så han orkar hålla sig vaken lite längre. nio tycker jag är en lämplig tid för nattning, så får se hur det går ikväll! : )

..och imorgon ska Noel vara hos sin morfar under några timmar då vi är på julbordet, får se hur det går.. känner som en klump i magen att lämna bort honom, sickt.. trodde aldrig jag skulle känna så och har skrattat åt alla dessa bloggar då mammorna knappt kunnat lämna bort dom då dom ska handla mat eller klippa sig, men ja.. så funkar det tydligen. som tur är så har jag bilen och pappa bara bor 1,5km ifrån, så lär nog åka imellan en del ;b

Noel ligger och sover i vagnen nu och jag ska dra i mig en stor kopp kaffe...


 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar