julhandel

Åååååh, vad Noel varit mysig nu på morgonen. undertiden jag borstade tänderna och klädde på mig så låg han och jollrade på för sig själv, en massa tokskratt på skötbordet och mysig pratstund i soffan. då han började bli trött satt jag honom i bilbarnstolen och åkte ner till johans jobb för att lämna matlåda och pengar. självklart hade lilleman somnat då vi kom hem igen och jag flyttade över honom till vagnen istället och där ligger han nu och sover.

vid halv fyra ska vi åka ner och hämta upp johan och sedan ska vi åka ner till birsta för att julhandla, är en jävla lista med tusen saker på. ändå är det ingenting i julmats väg som ska köpas nu, mest saker från ikea och till Noel.. egentligen var det väl ingen direkt julhandel men lite julsaker kommer garanterat att följa med hem. undertiden jag och johan ska handla så ska Noel få vara hos min mamma. vill inte ta med Noel på birsta nu i dessa influensatider, sedan går det tio gånger snabbare att handla om vi springer själva..

jaja, nu ska jag ta en kopp kaffe och göra mig lite klar för dagen! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar