julpyntning


Nej, idag tänker jag sätta upp gardinerna, stakarna och allt utan tomtarna. för varför i helvete ska jag vänta tills helgen för att det är någon som bestämt att det är för tidigt innan, då jag har hela veckan på mig nu i lugn och ro. i helgen ska vi på julbord och sedan är det fullt upp med annat, så idag ska jag förvandla huset från höst till jul över en dag.

lite trist att inte längderna till gardinerna i köket har hunnit kommit än. kan tacka min mamma för att hon ville se längderna, men det gick mindre bra då jag inte beställt dom, Haha! har visat folk rutorna som var på panelgardinen och trott att det var längerna, så fick ringa till cellbes och göra en ny beställning, som tur var så fanns dom fortfarande kvar och skulle komma i början av december! Så fönstret får klara sig utan dom så länge.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar