regn o rusk

idag har vi varit uppe sedan kl 6, noel orkade bara vara uppe en timme innan han började tokgnälla och var trött, så då gick vi upp och la oss i sängen tillsammans och sov 30-40min. sedan har han varit vaken 1½timme och nu har jag varit ute och gått lite med honom i vagnen, på gården och altan bara eftersom det regnar ute : / men nu sover han iaf.

..och jag väntar på att emma och anton ska komma, så man får i sig lite kaffe, behövs verkligen idag. Kanske är vaccinet som gör en så jäkla övertrött, borde man ringa in till aftonbladet kanske och berätta att det finns ännu en biverkning? tog det ju igår så det kan ju inte finnas något annat alternativ än att det är vaccinets fel.. lägga in ett klipp på youtube kanske, där jag ligger onåbar i soffan och snarkar med texten "i was awake before i got the vaccine"!

nej, en kaffekopp till "efter tio" kanske!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar