rund o go?

jag hatar att vara tjock, jag hatar att inte kunna använda mina normala kläder och jag hatar att allt bra alltid för någonting dåligt med sig. som nu tex, tänkte kika igenom garderoben för att hitta någonting att ha på sig till julbordet imorgon (vilket är bra), men då insåg jag snart att jag ser ut som ett fetto i alla kläderna, om jag ens kommer i dom (vilket är dååååligt). även fast magen har gått tillbaka och är platt igen, så är man ändå bred åt andra hållet, har ju tamefan ingen riktig midja längre och jag läste även att det tar upp till 2 år innan kroppen återhämtat sig efter en förlossning.

det finns verkligen ingenting som jag kan ha på mig upptill. ville ha ett rött spets linne, såhär till jul och allt, men att ha någonting taight på sig är ju bara att glömma, det ska framhäva till det positiva inte tvärtom. Bläää.. och som på ringen över i:et så tog jag en jävla bulle till kaffet oxå, så jag antar att jag är som precis vilken tjockis som hellst. suck!

kroppen efter förlossningen klicka här!


Sunny skriver:

Jag tror knappast att du är tjock. Och du har fött ett barn. Då är det inte så konstigt att du är lite rundare än vanligt. Du kan ju alltid träna?

lina skriver:

meen whaaaaat?! Dom har väl max 30 dagars "behandlings-tid"? :O Jag har precis skickat in ansökan om föräldrapenning och den from 3/12. Havandeskapspenning fick jag första denna månad men nu väntar jag på vanlig sjuklön för typ 3 veckor.

Vore jag i din sits skulle fan bryta ihop. men vad säger försäkringskassan om allt då? :S

lina skriver:

Oh shit!! Men kan du inte göra om allt då? Samla dina inkomstuppgifter och söka om? Det måste ju gå fortare?! Lr går det kanske inte att göra så? aja.. hoppas verkligen att det löser sej! Fan att behöva ha det sådär är långt ifrån rätt och humant!

Eleine skriver:

Men snälla du! Du är inte tjock! :) Du är ju pinnsmal, tänk hur jag kommer se ut efter de här. Jag som var lite småtjock innan haha! Dem där formerna du fått är ju bara fina :)

kikki skriver:

MEN SLUTA :P herregud, du är ju jättefin och det har ju bara gått några månader!!!!!! :P

Sara skriver:

Hehehe, jag skulle tacka gud om min mage såg ut sådär efter min förlossning! Fast jag bara är 21 så känns och ser min kropp ut som 40 minst!! Var glad för den magen!!! :D

Emocarro skriver:

gillar din blogg :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar