tack o lov för kaffe

idag, imorse, inatt (?) vaknade Noel kl fem och sedan dess har vi varit vakna, han började den första timmen till kl sex att små prata/gnälla för att sedan timmen mellan sex och sju övergå till gallskrik, fjantgallskrik.. det lät "mööh mööh" och blev bra ett tag då han fick sitta mot tvn, tills han kom på sig själv och fortsatt skrikandet. så tillslut tappade jag mitt tålamod att ligga kvar i sängen och tog med honom ner gick igenom våra dagliga morgon rutiner, tvättning, blöjbyte, påklädning, droppar och mat... men inte från bröstet utan fick bli flaskan, han totalvägrade bröstet och skrek bara ännu mer. jag har inte ätit någonting konstigt och han skrek redan innan han smakat. vet att dom kan göra det lätt för sig och vägra bröstet då dom fått smak på flaskan för att det är lättare, men då vi ger honom flaskan endast som sista måltid innan läggdags så tror jag inte det handlar om det..

nu ligger han iaf ute i vagnen och sover, slocknade direkt så fort jag la ner honom, stackarn var ju helt körd. Så nu håller jag tummarna för att han ska hugga efter bröstet då han vaknar, vad gör man annars? vill ju inte ge honom flaska då heller, för då märker han ju att det funkar och vill förmodligen alltid ha det.. blää, får hoppas det bara var en engångs grej.

nej, nu är kaffet klart, dax att vakna till!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar