vaccination frågan

Har funderat fram och tillbaka på frågan kring vaccination eller ej och har tillslut bestämt mig för att det blir av. hade det inte varit för Noel så hade jag inte gjort det, men nu blir det en helt annan situation då han är så liten och är i riskgruppen. så då känns det skönt att jag och Johan är skyddade och inte kan släpa med oss sjukdomen hem till honom, då man inte vet hur en sån liten skulle klara av det. sedan att det är en massa skit i vaccinet spelar mindre roll, då det bara handlar om mig och Noel är värd så mycket mer.

Men nu är ju vaccinet försenat flera veckor såklart, vilket kanske är bra då man hinner se vad vaccinet haft för inverkat på de andra. jaja, så får det bli iaf!

Tess skriver:

jag har tagit det och mår bra=)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar