done

nu är kakan färdig, bara glasyren som ska smetas på då den kallnat. tror det blir till att frysa in faktiskt, då varken jag eller johan är för mina bakverk.. lite synd, men då finns det alltid något att bjuda på istället.

nu ska jag mysa lite med lillhjärtat och ge honom mat, sedan ska jag försöka sno ihop någon middag lite snabbt tills johan slutar vid fyra, för sedan kommer hans mormor redan vid halv fem, så snabba ryck!

Sandra skriver:

Vill du ha fler besökare till din blogg och

chansen att vinna ett presentkort på SF för

300 kr?

Bli medlem här:

http://www.bannerutbyte.se?r=58289

Tess skriver:

Mer än gärna gumman!!!!!!!!



När ska du in?? =)

jess skriver:

inegt fara carr de vet du :).. jag förstå ja gö de vi ska ha kalas här för jocke :) så bara höra av dig när du har tid inge stress för min skull puss älskar dig!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar