en natt hos mormor

dagen började fint med att jag och noel försov oss, vaknade kvart i tio och skulle åka till bvc för vägning halv elva = stressigt. fick lära mig att det inte finns några genvägar då man har barn och att allt tar den tid det behöver. extra stressigt blev det då jag skulle åka direkt ner till stan för att träffa jessica efter bvc, fick offra mig själv och fick se ut som ett slo den här dagen, men noel blev ifall färdig, tillslut.. och effektiv som man är så kom jag dit 10min innan bestämd tid iaf, han hade även gått upp 550g sedan förra veckan, liten börjar verkligen bli stor.

efter jag varit hos jessica åkte jag till mamma, vi åkte ut till birsta och mamma sprang in på åhlens och handlade lite varmare kläder till noel, då det verkligen blivit höst ute och jag inte hunnit inhandla någonting sånt. stannar iaf hos mamma inatt och rullar hem över imorgon då vi vaknat till..

nu ska vi se efterlyst och gotta i lite godis! : )



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar