en nöjd bebis och ett nytt sovrum

Inatt har både jag och johan sovit runt 10timmar, han är ätit 3ggr och somnat om direkt efteråt, känns jätte skönt att allt fungerar och att han känner sig nöjd. förstår att det kan bli ändring på det här nästa vecka redan, då han vill äta mer och blir mer vaken, nu sover han ju mest. men iaf, skönt så länge det varar! : )

annars idag har vi mest tagit det lugnt, myst och varit till bispgården för att handla lite och hämta ut mitt andra jotexpaket som jag fick på returen, (duken till köket, två kuddar och två dekorations boll/ljushållare). nu ska vi väl göra iordning någon middag, sedan ikväll blir det idol och sängen.

imorgon ska vi in till sjukhuset på bvc kl 9:45, är ju även infört pappa förbud där sedan två dagar tillbaka, så johan blir tvungen att vänta i bilen, lite trist men. jaja, har iaf bytt gardiner och sängkläder i sovrummet, blev riktigt nöjd.. bort med allt vitt och blommigt och in med lite mörkare till hösten, sjukt att man vill ha mörkt då det ändå är så mörkt ute, borde ju vara tvärtom och nu man vill ha det ljust(?).

nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan maten, tjing!

 


jess skriver:

vad bra att de går bra för er!. samma påslakan som mig även ahah :).. betällde också dom där från jotex :) men hörs imorgon gumman älskar dig!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar