ett stadsbesök

idag brummade jag och noel ner till stora staden, började med lite lunch hos mormor, sedan kom elin dit och vi gick ner till försäkringskassan för att försöka få någon ordning på allting ännu en gång, då dom denna gång inte beräknat min inkomst på lönen från kommunen utan uteslutat det och bara räknat ihop från mina andra arbetsgivare av någon konstig jävla anledning, blev inge direkt hjälpt av att gå dit heller, utan bara tillsagd att skicka in ett brev för omprövelse, så ska fixa ihop det sedan och lämna in det imorgon eftermiddag då jag och johan ska ner till stan. efter försäkringskassan tog jag och elin en liten sväng med noel på stan och sedan började jag rulla hem över igen. fick en massa fint från elin och hennes familj (på bilden), det tackar vi massor för! : )

ja, det var väl det.. nu ska jag kika lite tv igen!

 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar