mitt i veckan

lite problem med att skriva nu, då lillen ligger på mitt bröst och sover.. han verkar vara lika närhets beroende som mamma sin, går knappt att lägga ifrån sig honom nu utan att han börjar små gnälla för att sedan bli tyst igen då han får vara nära, lite bortskämd blir han nog.

har iaf varit på vägning på bvc idag, han hade gått upp 500g sedan förra veckan, så han växer som han ska och jag förstår inte hur han ska rymmas i min famn sedan, tycker han är stor nog redan nu.

efter vi varit på bvc så svängde jag in till annakarin på en kopp kaffe och lite fika, även diana dök upp där och det blev en massa prat innan jag rullade ner för backen och var hemma igen.

snart ska jag börja med middagen, får se vad det blir för skoj.. sedan ska vi ta oss en sväng och handla lite blöjor och nödvändigheter. imorgon kommer morfar till Noel hit på middag, han har inte hunnit sett Noel än förutom genom bilrutan som hastigast, så det ska bli trevligt!

..och elin om du ser det här, ring mig igen.. har inte laddat mobilen! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar