sjukling

idag är jag trött, sjuk och har sovit mig igenom princip hela dagen. har i två dagars tid haft som kramp i urinblåsan då jag ska ha kissat och igår kväll kom febern på 38,5, fortsatte över hela natten och satt fortfarande kvar imorse då jag vaknade. så distrikts-sköterskan i liden kom hit idag så jag fick lämna ett urinprov som tydde på urinvägsinflammation, så nu går jag på antibiotika och hoppas det ska bli bättre snart. plus att mjölken har sinat då jag har feber, så blev tvungen att köpa modersmjökersättning idag ifall det skulle finnas lite till natten, enligt barnmorskan så skulle mjölken återgå till det normala då febern var över, så får hoppas på det för inge roligt om man skulle bli tvungen att ge honom ersättning, inget man vill göra i första taget direkt, men krävs det så visst.

nej nu ska jag tillbaka och lägga mig i sängen igen och dricka en massa nyponsoppa.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar