sömnbrist

idag känner jag mig inte lika utvilad som jag vanligen brukar göra. Noel vaknade både vid 2 och 5 för att äta inatt och innan jag kunde somna om så hade det gått en timme per gång, sedan vaknar han vid 7 igen och är redo för dagen. måste börja lägga mig tidigare på kvällarna för att orka, då jag "glömt" bort att sova middag de senaste dagarna.

just nu håller jag på att göra lunch (hamburgarna steker sig själva nere just nu) till mig och johan, han jobbar bara några gårdar bort idag så han kommer hem över lunchen, trevligt med mat sällskap! :) och efter jag ätit lunch ska jag och noel rulla oss ner till emma och anton, senare i eftermiddag kanske elin kommer upp en sväng och vid halv fem kommer pappa upp till oss på middag, så ännu en fullsopäckad dag. blir tidig kväll ikväll iaf, förstår inte ens hur jag ska orka mig fram till middagen... zzZzzz!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar