två stora blå

nu har lilleman varit vaken i över 1,5 timmar, inte illa för någon som annars bara sover. roligt att få se hans ögon riktigt för en gångs skull.

har nyss haft besök av anna-karin, blev en massa prat och kaffe, alltid trevligt. johan är ute och jobbar med någonting på gården och jag sitter och läser igenom alla bloggar jag kan komma åt.

idag hade vi våran bf tid btw, känns skönt att han redan är här och att man slapp gå "en dag över bf", "två dagar över osv.." mkt trevligare att ha honom här än i magen iaf : )

nej, nu ska jag kika vidare.. internet är oändligt! : )

update
fortfarande vaken, 2,5 timmar.. inte illa, inatt blir det sova :D

Erika skriver:

Fy bubblan så söt! Det här har du verkligen gjort bra vännen! :)

Sandrisen skriver:

Ååååh så fin man kan vara då :) Håller med Erika, detta har ni verkligen gjort bra! :P

Elin skriver:

men guuuuuud lilla hjärteungen, va har han för storlek i kläder carro? Om cirka 1 vecka hehe.

Tant Ulrika skriver:

Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/09/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna 500kr att shoppa lös för i en finfin barnbutik =)



Kika gärna in o ha en riktigt braig dag! Kram

marre skriver:

nice blogg, kolla gärna in min och släng in en kommentar! kram! :)

jess skriver:

sötaste någonsin!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar