andas in, andas ut..

Ibland är aldrig bättre än sent, ungefär så kändes det här i eftermiddags då min sambo klampade in genom dörren. Ingenting av det som skulle blivit gjort under dagen har blivit det och mitt humör har verkligen varit i botten.

Men ja, what to do.. tur för Johan att det tog sådan tid som det faktiskt tog, så jag hann lugna ner mig en aning. Fortfarande ingen gran, hade ju som planerat tänkt klätt klart den redan ikväll då vi inte ska vara hemma på julafton och då vill jag kunna njuta av den hela dagen imorgon, hur man nu njuter av en gran? dumt ordval.

Ska ta mig en kopp kaffe och whiskey nu, slå in klapparna, skriva lite julrim och göra ischoklad.. antar att julstämningen kommer slå mig med häpnad.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar