en snabbis


Bjuder er på en liten snabb update.

I onsdags åkte vi ner till Emma och Anton. Pojkarna lekte på som vanligt och vi drack kaffe och snackade skit.

Igår blev det kyrkis.. var avslutning där så det bjöds på glass och fruktsallad. Noel såg riktigt lycklig ut då han lekte med alla leksaker och barn och satt sedan lääänge vid fikabordet och sög i sig alla godsakerna. Det får nog börja bli en veckotradition för oss då det startar upp efter jul igen, om pluggningen flyter på så vi kan vara lediga tillsammans då de vill säga.

Idag sov jag till halv tolv.. men då var jag och Noel vakna från 1-5 inatt ist, han sov lite emellan åt, vred på sig, satt sig upp och och pratade, rullade emellan mig och Johan i sängen, gnällde lite, lekte lite and so on. Vid halv fyra var jag le och gjorde iordning välling åt honom, inte ens det hjälpte. Så kl 5 kunde jag slappna av och somna, då han legat stilla och sovit ca 10min. Trodde vi skulle få en dundersovmorgon, men han vaknade kl 8 och han och Johan (som sovit hela natten) klev upp tillsammans och hade städat och eldat en massa på morgonen.. tack å tack! : )

Senare idag kommer Noels morfar hit, äter middag med oss och sover över.. super kul! : )

Och imorgon kommer Noels mormor och är barnvakt här, för då ska vi på det efterlängtade julbordet..

Trevlig helg på er alla! : )

Pernilla - mamma till vackra Vilja skriver:

Hejsan! Ja vi har ju flyttat hit vi :) Vi har försökt kommit iväg på kyrkis flera gånger, men det har inte blivit av. När det startar upp igen ska vi ta oss iväg! :) Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar