som de ska va


Sicken underbar start på dagen.
Noel vaknar sju, dricker vällingen och lägger sig sedan ner i soffan bredvid mig och vi tittar på madagaskar 2 en timme tills han somnar, där sover vi sedan tillsammans bredvid varandra i två timmar, sedan kliver jag upp och gör iordning lite kaffe och sätter mig vid datorn, 20min senare vaknar även Noel på strålande humör, vi äter lite lunch tillsammans och nu leker han nöjt med sina leksaker.

Bättre än såhär kunde knappast morgonen blivit, nu är bara frågan hur resten av dagen kommer bli, då allt som heter rutiner och sovtider bröts redan imorse.. får se om han behöver en vila till, eller så blir det en halv sju vila även ikväll..

Mamma skriver:

Lilltomten Nolle:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar