så var det fredag igen






Idag tog hela familjen en tur på birsta,
det är andra gången nu under en veckas tid och kanske femte gången det hänt totalt, då min sambo inte är sådär överförtjust i birsta och att han inte smälte in där syndes rätt tydligt då han trallade runt där med arbetskläder, arbetskängor, någon reklam mössa längst upp på huvudet och femtio dagars skäbbstubb, det tillsammans med en massa kassar i händerna stämde liksom inte riktigt. Men jag är glad över att han följde med, blir ju tusen gånger lättare då man slipper ansvaret över Noel själv och istället kan fokusera på det man ska. Stökade iallafall undan de flesta julklapparna, så det känns skönt. Är nog bara julklappen till Nolle kvar nu och det har vi inte riktigt bestämt oss för vad det ska bli ännu.

Ikväll blir det film här hemma, Lennie skulle kika förbi och det ryktas om att vi ska se en skräckis, för omväxlings skull.?! Insåg för någon dag sedan då jag skulle slå på en film under dagen, att det endast var två filmer utöver barnfilmerna som inte var någon typ av thriller/rysare/skräck och då har vi ändå hur mycket film som helst på datorn. inte konstigt att jag drömmer psykodrömmar och sover oroligt på nätterna :b

Förresten så längtar ja nå jävulst tills på söndag, för då ska jag och Nolle fotas och om en vecka är det julbord.. det har jag längtat sönder efter under ett års tid nu, och i år får jag ta en snaps till sillen och en öl till maten, kommer smaka så sjukt mycket godare än förra året och blir säkert en miljon resor roligare.

Skänker även en tanke till min kära vän Jessica och alla sörjande. Det som hände inatt ska inte behöva hända. Ta hand om varandra!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar