våra dagar

Igår kom min mamma och mormor hit, jag permanentade min mormor och mamma fick rå om och leka med Nolle. Senare på eftermiddagen kom även Noels morbor hit och sedan kom Lennie förbi.

Idag har jag och Noel varit nere hos Emma och Anton. De lekte på som vanligt och sedan blev det lite snowracing-åkning till affärn och tillbaka, följt av en middag tillsammans då båda grabbarna våra jobbade över och fick även in lite planering inför nyårsafton.. : )

Imorgon får vi se vad som händer, men på eftermiddagen då grabbarna slutat jobbet och tar över "barnvaktandet" så ska vi ta oss en sväng in till stan för att handla inför nyår. Ska faktiskt bli skönt, lite som en minisemester att få handla i lugn och ro utan små överenergiska barn.. : )



en bilmatta till lekhörnan

Noel och morbror


Sedan tycker jag förövrigt att det varit snålt med kommentarerna på sista tiden. Lite respons för mitt genom hjärtade arbete, tack! : )


mamma skriver:

Mina sötkillar:)

Diana skriver:

jag läser med jämna mellanrum o beundrar dina vackra bilder..

du skriver så levande =)

noel är ju jätte-söt o har fint namn

KIKKI skriver:

haha :D härligt med en minisemester ;) kan ni behöva! =) KRAM!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar