äckel panna


det smakar nostalgi i min mun
, gammal äcklig nostalgi.. det smakar pytt i panna och jag spyr snart. jag är inte den som klagar över mat, utan äter verkligen allt, men klarade fan inte av att ens äta upp hälften nu, det tog emot att svälja ner eller ens att stoppa det i munnen.

jag förstörde nog den köpta pytt i pannan för flera år sedan, då jag bodde själv och i princip åt det varje dag i flera månader, minns redan då vad äckligt jag tycke det var. förr kunde man glömma att äta på flera dagar ibland och då man väl åt så var det för att man måste och då blev det en itvingad portion pytt i panna, fyfan.

både jag och johan är sånna som kan glömma bort att äta på en hel dag, och komma på framemot kvällen att vi varken käkat frukost, lunch eller någon middag.. och då blir det genast komplitering för hela dagen med tusen varma mackor. på den biten måste vi börja skärpa oss och äta riktiga mål mat, men det kommer nog automatiskt då nolle blir stor och ska äta med oss.

någon som har något middagstips förresten?



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar