babymassage - nästa

nu drar vi på babymassagen, tiiih.. hoppas Nollsing gillar massage lika mycket som mor sin! : )


ajuste, 27/32:erna kom på idag.. så den här dagen kan inte gå fel, oavsett vad som händer. trodde ALDRIG den här dagen skulle komma.. men se på faaaaaaan! fläsket är sönder pressat, men dom är PÅ. det här är lycka, inte i närheten av den lycka Noel ger, men ni förstår, garanterat alla mammor iaf.

lägger upp lite vidz och bilder från babysimmet senare ikväll! : )


sara skriver:

förstår precis va du menar :D ja fick på mej mina brallor som ja hade innan gravidteten för nån vecka sen, snacka om glad :D

Kikki skriver:

åh vad härligt :)

Tant Ulrika skriver:

Haha..det är precis likadana jeans o storlek som jag efter ngr promenader lyckades få på mig..efter graviditet o allt - härligt!



Ny spännande tävling hos mig:



http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna presentkort från en finfin barnklädesbutik =)



Kram

Mamma skriver:

Va fin du är, mammas prinsessa;)

Mamma skriver:

Du är så fin Carro, mammas prinsessa;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar