freaking fucking coooold

Idag skulle man ju nästan kunna stanna inne hela dagen. men ska ner till emma vid tolv och läsa på ett häfte inför HLR:n på bvc kl 13. sedan är det ju babysim i vanliga ordning kl 18 ikväll och sedan stannar vi hos pappa på en kopp kaffe innan vi rullar vidare hem igen. näst sista gången på simmet också, känns lite halv skönt, faktiskt. hade mycket hellre haft dagstiden istället och kanske på sommaren, sånt bestyr för att komma iväg med planering, packning, påkläding osv.. sedan kan vi inte rulla hem direkt då noel somnar direkt i bilen och det blir alldeles för tidigt att somna, så vi får slå ihjäl en timme i stan varje gång.

btw, vi har börjat med gröt och leverpastejsmacka frukost till noel nu och han står sig på den i fyra timmar, går inte alls att jämföra med ersättningen som gjorde honom hungrig igen efter två. jaja, nu ska jag dricka kaffe och läsa lite bloggar innan jag ska göra mig klar för dagen. noel han sover igen : )

..ajuste vi ska köpa ny tv på fredag och en gåstol åt nollebolle, lääängtar! : )

Johanna Småbarnsmamman skriver:

Ja jag får nog testa dom något framöver. Var lite mycket socker i för min son, han är diabetiker sedan 4 månader tillbaka. Så vi försöker undvika sånt här hemma just nu.. :p



Lycka till idag! :)

sara skriver:

ja de är stor skilnad när dom börjar äta fast föda istället för ersätningen, Yrla blev inte alls mätt på ersätningen


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar