måndagslistan

idag är jag glad för att

-
vi har haft en supertrevlig helg
- jag är ett steg närmare mitt dröm hem
- vi var på ikea igår och fick med allt på listan
- jag dricker kaffe och det smakar gudomligt gott (som alltid på morgonen)
- vi har ännu en fullspäckad vecka framför oss
- det är babysim imorgon
- jag ska baka idag
- jag ska göra en liten beställning från stilero
- med lite tur kan fsk bli klar i veckan
- det är milt och skönt väder ute (=promenad?)
-
blir god mat och dryck i helgen (skjuter upp resturangbesök och kör på hemmaplan ist)
- alla bitar gällande ekonomin börjar falla på plats
- noel sover fortfarande bra på nätterna (peppar, peppar)
- det blir bara roligare för var dag med noel

vad gör dig glad?

Emma - Mamma till Isabelle skriver:

Vi kanske är rätt lika men exakt samma saker som nämns på din lista är saker som gör mig glad. Att handla nya saker till hemmet är så gudomligt, sitt barns utveckling och då ekonomin börjar se jämn ut.



KRAM


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar