måndagslistan

idag är jag glad för att!

- jag får mina varor från louise interiör idag
- emma, niclas och anton kommer upp på semla och kaffe ikväll
- jag ska träffa elin imorgon och sedan på babysim
- jag ska sova över hos mamma imorgon
- jag ska träffa jessica på onsdag
- ska på kyrkis på torsdag och sedan träning på kvällen
- jag ska träffa sandra på fredag
- vi ska på dop på lördag, för världens sötaste anton
- det är fint väder ute
- min mensvärk gör inte lika ont längre
- noel gör så stora framsteg nu
- jag ska få mina pengar av johan = shopping
.. och säkert mkt mer! : )

vad gör dig glad?


Nikita skriver:

ja fick också paket från louiseinteriör idag , vad har du köpt =) ?



fina saker du köpt från nordljus, like!!

å lådan du målat från ikea blev också fin, tror ja ska härmas lite ;)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar