måndagslistan

idag är jag glad för att:

-
vi har storhandlat
- jag har en trevlig och fullspäckad vecka framför mig
- vi ska på babysim imorgon
- pengarna från fsk är på g
- min hårfärg blir bara bättre och bättre
- Noel sover bra under dagarna och nätterna
- jag ska snart få göra en beställning från stilero
- jag har inhandlat en massa varor till bakningen nu i veckan
- det har inte snöat så pass mycket att johan måste vara borta och skotta
- Noel är som vanligt världens underbaraste unge
- det är snart två avsnitt 2½ men (repriser och redan sett, men ändå)
- vi ska till Noels mormor imorgon efter babysimmet
- har hittat en doppresent till anton
- vi har äntligen fått ordning på alla papper och räkningar
- allt känns frid och fröjd på hemmaplan
..och till helgen ska vi "bara vara" : )


Grynet mamma till lille Vidar skriver:

sv: jaa visst finns det :) Jag var tvungen att beställa en liten tröja med ett spöke på, dom har j rea :P

eleine skriver:

Hej. Tack för stödet :) Får se om man gör extensions, men isåfall så tänkte jag prova sånadär clip ons. Dem ska inte slita så mkt på håret och sitter bra har jag läst. De där med solningen skippar jag, jag blir bara värre när jag solar (mer rödflammig) och sen är jag lite små rädd för solarium haha! Ja klart att vi ses på torsdag :) Kram

eleine skriver:

Jo precis, jag tyckte att de verkade smart :) De börjar 10 och håller på till 12 Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar