nu jäävlar

Nu kommer säkert en del av er skrika "NEEEJ, DET KOMMER ALDRIG FUNGERA, DU KOMMER SE UT SOM EN IDIOT OCH ÅNGRA DIG", några kommer säkert skratta och tänka "oj, vad ful hon kommer bli, kanonkul.. 4 av 5 toasters" och resten bryr sig förmodligen inte ett skit. en liten stackare kanske tycker att det är en bra ide och jag antar att den är jag.

men iaf.. imorrn slår jag tag i saken och påbörjar min "bli-blond-igen-och-fort-ska-det-operation" såhär har jag tänkt lägga upp det iaf.
imorgon: totalbleker håret med 2-3förpackningar..
några dagar senare: (om håret sitter kvar) bleker allt igen, då jag antar att håret är knalloranget, gult osv.
ännu några dagar senare: (om håret fortfarande sitter där det ska) lägger i en askblond färg.
några veckor senare: påbörjar mina ljusa slingor.

vad tror ni om det? jag orkar inte åka in till min frisör, låta henne kika på håret, boka en tid, vänta, slänga bort en massa pengar för att sedan gå på tusen återbesök igen.


Emma skriver:

Ha ha! Jag tror det funkar! Vet inte hur många gånger jag blekt mitt från brunt eller rött till blont på samma sätt. Ett tips är att efter första blekningen ta i olivolja i topparna och längderna och låta bli att tvätta det så håret får dra åt sig. Sen innan du bleker igen så tvättar du ur den olja som håret ev inte tagit upp. Lycka till! Det kanske räcker med en blekning? Spännande!

Jess skriver:

jag vet hur du känner carr! jag fattar :).. men den här färgen använde jag när jag blekte mitt hår nyss .. tyckte den ljusa upp utav helvete eftersom jag var svart först!.. prova den!.. ringer imorgon och hör hur de gått!.. http://woman.dk/image/127190/original/480/380



p.s jag tror förövrigt att jag alltid kommer ha denna röda nyans i håret har aldrig varit så jäkla nöjd! ever!!..JAG LYCKADES! för en gångs skull lyckades jag :D.. hahaha

Catharina skriver:

Tuffing! :-) Men det går säkert bra!

Kikki skriver:

Jag tror du fixar det själv, inte behövs frisörer heller ;) Kör på, jag tror på dig :D

Yvonne skriver:

Carro gå till en frisör på en gång så skonar du håret och det blir en fin färg, snälla......ja tänk om du tappar håret hahah! Kram

Anonym skriver:

ÅÅHH härre guud bli spännande det här,men du lyckas säkert,kommer nog ner sedan för att titta på resultatet.Va försiktig blir så kallt på hjässan om håret ska trilla av nuu när det behövs som mest när det är så kallt.LYCKA TILL

Emma (mamma till Anton) skriver:

Haha, du är rolig du. Alla utom stackars mamma tyckte det lät som en bra ide. Men jag hållet med dig Yvonne, tänk om hon tappar håret... Hehe men som du säger Carro, man måste ju chansa lite ockdå :) jag å Anton håller iaf tummarna :)) vi tänkte föresten komma förbi er men det känns sååååå kallt för att ens våga öppna dörren :/ Men vi hörs.

Marih skriver:

Jag håller tummarna! Rädd för att du kommer slita ut håret totalt..men du själv som bestämmer ju!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar