Pizza. Fira tomas. Sova.

5341347edd8f684a476f6840a8acbbd2.png

Kolla varifrån!


Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: Haha Lycka till i veckansblogg & glöm inte att kika in lite senare för att se om just slumpen valde dig :)

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: Okej tack för tipset! Ska prata med min tandis nästa gång jag ska dit! Jag skiter fullständigt ifall jag får betala 150 kr per månad bara jag slipper klumpsummorna som har för vana att hamna på typ 3000kr!

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

GRATTIS du är en av finalisterna i veckansblogg, se nu till att dina läsare röstar på dig så du inte går miste om vinsten! Kram Denise

Sara skriver:

Hejsan och godmorgon!!

Har av en slump hittat till din blogg o måste bara få tala om att du skriver bra o att den är mysig o läsa. Fortsätt så :) Hoppas du o din familj får en mysig helg!

Kram Sara


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar