snor och inställt babysim

Igårkväll blev vi bjudna på semla och kaffe hos emma, niclas och anton. det var gott som tusan och alltid lika trevligt att bli bort bjudna. vi åkte därifrån strax efter 20 och då hade noel hunnit bli väldigt övertrött, brukar i regel somna på två sekunder i bilen, men igår skrek han konsant hem, trots att vi åkte en massa små vägar med gupp, jag sjöng och strök honom över ansiktet, men inget hjälpte. blev lugn så fort man gnuggade tandköttet på honom och han försökte helatiden få in fingrarna i munnen mellan tutten, så jag antar att det är tänderna som spökar? fick vaggas till sömn och somnade vid 21, så det blev inte så sent ändå.

idag är det ju egentligen babysim, men jag har blivit förkyld och även noel hostar och är lite täppt i näsan, så vi struntar i det. vill inge riskera att några andra småbarn blir smittade eller få noels förkylning att bryta ut, då han ska av och på med kläderna, in och ut osv. bättre att vara hemma och vila upp sig ist.

nu ska jag fortsätta att knåpa på min beställning, 800kr är den uppe i nu och ändå har jag inte fått med allt. så svårt att hitta allt jag vill ha från samma sida, hittar de perfekta sakerna men på tre olika sidor och bara frakten då blir 250kr och det går inte. så ja, får fortsätta leta.
nån som har tips på någon fin borddekoration till vardagsrumsbordet?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar