våran fredag och lördag

tamitam, johan är ute och skottar av gården, lite komiskt det där då vi har den mest oskottade gården i hela kommunen och han arbetar med det hela dagarna, som snickarn utan hus ungefär. noel ligger och sover och jag trycker i mig morgonens första kaffekopp.

igår kväll tog jag och noel en liten promenad upp till anna-karin, elin och erik. blev bjuden på ett glas rött och kaffe, skönt att få vila armarna lite då elin agerade barnvakt åt noel. gick hem strax efter sju och då var det dax för läggning av noel. sedan tog jag och johan oss en whiskey, hade planerat en irish, men hade såklart glömt att köpa grädde, typiskt. blev tidig kväll iaf, såg solsidan sedan gick vi och la oss direkt.

om några timmar kommer sandra, jocke och lilla ville hit, dom ska äta mat och umgås med oss ikväll.. ska bli skoj som fan, då jag inte sett av jäntan sedan vi båda hade stormagarna i vädret.. : )

ha en trevlig lördag allesammans! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar