våran torsdag

Då har vi precis kommit tillbaka hem igen från kyrkis, väldigt trevligt och noel gillade sångstunden : ) påvägen hem somnade noel i bilen, så då passade jag på att gasa vidare till bispgården och hämta ut antons doppresent, som det tagit två veckor för att komma, tur att den kom idag annars hade jag börjat panika och fått köpa nått annat då dopet är på lördag. jaja, nu ska vi leka lite och ikväll blir det till att fira emma som fyller år  och träning..

tänkte även lägga upp min förlossningsberättelse senare ikväll, var några som frågade om den förut, så bättre sent än aldrig, får se vad man minns.. kan dock ge er smärtan ordagrant, är nog inte som de flesta andra mammor som glömmer, utan jag försöker istället påminna mig själv hela tiden, så jag inte ger mig in på det igen.. nonono, känns fortfarande som jag aldrig mer vill uppleva en förlossning, så.. ni som väntar barn och snart ska föda kanske bör undika att läsa ;b

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: Men vad är det för något? Ingår lagningar och sånt oxå då eller? Vart kan man fixa/läsa om det?

Jess skriver:

haha hell no jag läser!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar