ajajaj sa bebisen : /


Såhär kan det gå
då man leker med pappa. min lilla bebis klämde fingret och det kom blod.. vem tror ni grät mest? han eller jag?

Nu sover han iaf sedan 30min tillbaka och mamma och Elin är påväg upp hit för att fira mig lite.. : ) fick iaf kontanter av min mormor igår och tror ni jag blev glad eller, för när fan unnade jag mig ett klädesplagg sist? inte en krona av varken mina födelsedagspengar eller skattepengar ska gå till familj, räkningar, hus eller hem.. utan bara till mig, mig, mig.. min garderob behöver verkligen en fet uppdatering och jag vill ha nästa vecka nu, så ja kan bränna upp allt.. : )


DONKEN skriver:

hehehe! så¨nt behöver man verkligen! Jag fick på min födelsedag massa hundralappar och presentkort på H&M, och jag fick ORDER om att bara lägga dem på mig själv. haha! men... vincent då! kläder till honom är ju så mycket roligare att köpa. hehe! så himla svårt att hitta något till sig själv också... tycker jag.

men men. har ändå lköpt en hel del basplagg. jag har gått o blivit lite tråkig på äldre mammadar, tror jag bestämt.

men coola kläder är så SATANS dyra!

pöss pårej!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar