dopet närmar sig

Nä, ikväll blir det till att lägga sig tidigt, för imorgon måste vi vara pigga och allerta. Johan är ledig och vi ska in till stan och handla det sista inför dopet som är på lördag, göra tårtorna och göra klar dekorationen i lokalen. känner mig sjukt lugn faktiskt, inte ett gnutta stressad eller nervös i huvudtaget men det brukar jag sällan bli då det väl gäller. övriga dagar kan jag stressa upp och ihjäl mig för ingenting, men då vanligt folk brukar göra det är jag lugn som en filbunke.

hade dopsamtal med prästen idag iaf och han verkar ju vara världens bästaste präst, en anledning till varför vi valde honom också, men ja.. allting föll på plats och nu får det gärna bli morgondag och övermorgondag.. : )

nu ska jag chilla ner mig i soffan bredvid Johan innan sängen tar över.. kisses


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar