sommar, härliga sommar

Dålig uppdatering.. men jag har tagit lite semester.

Är endast hemma en snabbis från stugan nu, för att tvätta upp lite kläder och vattna lite blommor. Solen skiner högt på himlen och jag svettas sönder i endast hotpant och linne, det är sommar nu.. på riktigt och Nolle badade i sjön lite med de andra barnen igår, till blöjan fick det bli sedan fick jag dra tillbaka honom, han skulle nog kunnat doppat sig helt om han fick.

Johan jobbar under dagarna, men oss går det ingen nöd på för varenda stuga i vallsjön är fulla med folk och barn och då vi är färdiga här om inte allt för lång tid hoppas jag, så ska vi ner på bryggan igen och svalka oss lite.. vi stannar nog i stugan resten av veckan och i helgen om vädret fortsätter såhär..

Trevlig sommar på er alla.. : ) 

Har försökt att mobilblogga, men jag hade glömt bort vad man skulle skriva in, så ska fixa det nu så det fungerar riktigt! : )

KIKKI skriver:

Låter härliiigt :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar