söndagstur till bosvedjan

Idag har jag, Johan och Noel varit och träffat Jessica, Jocke och deras lilla Ebba-lii, som är så sjukt söt att man bara vill äta upp na, men de tror jag inte hennes föräldrar skulle gilla så jag pillade henne bara lite på fingrarna istället.

Påvägen hem därifrån så tog vi en extra sväng till Huli och hälsade på mamma, moster och familj.. blev pizza på altan och en massa sol.

Testade även att baka vaniljmuffins med nån jävla skit marängfrosting förut, men orkade fan inte vispa med elvisp då det hade en process på 15min + 10min + 10min så den blev inte helt färdig och istället för att spritsa ut frostingen så hällde jag skiten rakt över muffinsarna och det blev bara ett stort jävla klet av alltihopa. så nu ligger de i soptunnan och jag tänker aldrig baka dom igen!

Nu - sängen.. Godnatt!

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: aaaw gulle du då!! Troligtvis kommer jag inte sluta helt, fast man vet aldirg :) Just nu känner jag ingen lust eller ork, många bollar i luften och i övermorgon blir jag 22!! gosh gammal och grå :P Men ska försöka blogga, för din skull ;) Kram

jessica skriver:

ja ge oss bilder :)... <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar