doftar ljuvligt för en billigslant




jess skriver:

Ja! eller jag la en brun toning i det röda för att bryta av de, blev sjukt less efter några dagar faktist :D.. fast mest var de för att färgen fastnade inte så bra så när jag tvättat de några gånger blev de bara ojämt och rosa i topparna:S.. något jag inte ska göra är att färga de svart igen iallfall :D tänkte försöka få de så nära min riktigt ljusbrunhet så man ser natulig och fräch ut till sommarn när amn är brun då såklart :D.. för jag tänker ju spara ut mitt hår sjukt långt nu några år :D.. sen när man bara har tonat de hela tiden så om si sådär 3 år kanske gör några slingor :D.. hihi.. föresten så glömde jag ringa igår ..sry.. men kan göra de sen på rasten på jobbet! pussss!looove..<3<3<3<3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar