i väntan

här sitter jag och längtar till helgen, sommaren och kvällen. i helgen är det gussjöpimpeln på dagen och puben på kvällen, till sommaren är det sol, bar väg och grillning. till kvällen är det bara kväll, men jag längtar till att få sjunka ner i soffan med lite tända ljus och en fet än... kaffekopp.

förövrigt så har vi fått en riktigt förkyld bebis, som snorar, hostar oh nyser.. trodde det precis gått över då det bestämde sig för att komma tillbaka all over again. han är världens goaste då han är vaken och leker, men äta går inge bra och inte att få ro till att somna heller. jag kom på mig själv för några timmar med att säga "men var tyst noel och sov" med allvarlig ton. han tittade på mig och log och jag kände mig som världens hemskaste mamma. tur att man inte säger allt man tänker, för det hinner gå många onda tankar i ens huvud under en 40minuters vaggning.. jaja, hursomhelst så sover han nu och har gjort det i en timme, så får inte klaga.

nu ska jag fortsätta med noels video, so fuuun... jag älskar sånt här! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar