kvällsinlägg

Stänger ner dataverksamheten för idag. nu ska vi se klart "sveriges värsta bilförare" (heter det så?" och sedan är det criminalminds följt av en massa sömn.

imorgon rullar jag och nolle ner över birsta för en hel dag med mormor (noels). blir lite shopping på ikea bla till sovrummet. sängbord osv. jaja, gonatt! : )

jess skriver:

man vänjer sig ganska snabbt faktist :).. tänk efter jag fött då jävlar blire hård träning :D..hörs till helgen gumman love!!

jessica skriver:

hej gumman.. Jo jag vet men har i och för sig bara tre dagar kvar som jag ska jobba (förutom idag).. är hel ledig hela helgen men kanske! får se efter helgen hur de känns :).. såg att ni skulle in till stan idag..synd jobbar men en vecka kvar sen jävlar!! yeaah!.. pussss


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar