l-ö-rdag, l-ö-ö-rdag, lööööööördag

Det blev faktiskt tidig kväll igår och vi skippade irishen, får ta det dubbla ikväll istället.. Haha, nej men idag vet jag faktist inte alls vad som händer. ut ska vi iaf, förmodligen hitta på någonting med emma och niclas. var nog över två veckor sedan pojkarna (nicas och johan) fick leka av sig med varandra, så det är dax nu : )

förövrigt fick jag sovmorgon till halv tio imorse (standard tid då man får sova ut, vaknar alltid då och kliver upp av automatik). johan klev upp med nolle och de hade tittat på barnprogram och lyssnat på mindre barnvänlig musik. sedan blev det en rejäl och god frukost och ja, nu sitter vi..(jag) och klurar på vad dagen ska få erbjuda oss.

är ju även hårdrocksafton på puben, men det skiter vi i. var ju där för två veckor sen och kan inte tänka mig att det är nått nytt folk där ikväll, så vi kör på rockafton hemma istället.. hoho!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar