måndag

så var vi hemma igen efter två nätter borta. jag älskar hemma, även fast det är skönt att vara borta ibland. noel sover sedan trettio minuter tillbaka och vi ska göra oss iordning för kvällen och lägga oss uppe i sängen, kika tv och drömma sig bort i jotexkatalogen, vill ha allt i blommigt.. hade passat fint till det vita. men ja, blir inte fören nästa månad, tänkte börja ta ut mina första mammadagar nu, måste bara fixa e-legitimationen..

uppdaterar er mer imorrn, med en massa smaskigheter! : )

Erika med bebisen i magen skriver:

För mig kan det komma oavsett om jag nyss ätit eller ej så jag tror inte det är blodsockret som ligger bakom men om det är något så "okomplicerat" blir jag överlycklig :). Ska iaf testa Dextrosol när det händer och se om det blir bättre! Tack för tipset :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar