nolle tar sig framåt


Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: Haha, japp vi är psykfall :P Jo det kan nog stämma. Det är ju samma sak om man går ute själv om kvällarna.. jag oroar mig SJUKT mycket att det ska komma någon bakifrån. Men jag går sällen ensam för att jag just är otroligt mörkrädd och paranoid eller något men när jag väl gör det så går jag nästan baklänges för att se :P I och med det så tror jag risken minskar att det väl skulle hända!

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: skönt, im not ALONE! :D Haha, skönt beskrivning där :P Men som jag brukar säga, det är bra att vara mörkrädd :)

Love Oliwers mamma <3 skriver:

Duuuuktig kille ju :)han kan ju !!!

kram Love

Ps. Och noel var ju söt han med så han kröp och stog i ;)



(jag skämtade lite om din sambos vissling ) ;) haha


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar