sjuk, sjukare, sjukast

jamen sådär, då var vi alla sjuka. att en sån liten människa kan smitta oss stora starka vuxna människor så pass att man vill självdö lite, det är ju egentligen jätte konstigt? både jag, johan och noels mormor har fått oss en rejäl dänga av bebisbaciller och fyfan vad ont det gör. morgondagen som egentligen skulle tillbringas med min kära vän jessica, blir istället ännu en hemma dag med gnällig bebis, snoriga näsor och ingen ork till någonting, blä.

plus poäng till mig som städat och putsat fönster idag, slipper man vara duktig imorrn iaf..

kanske man får fynda sig en tröja eller nått från hm eller ginas webshop, skulle ju annars kunna lösa mitt lilla depp problem, kom ju fakstiskt på att barnbidraget kommit in på kontot. så det kanske egentligen är noel som ska få sig någontng? jaja, ska överlägga detta med min karl. nu ska vi se klart hollywood fruarna och sedan sova..

trevlig kväll allesammans! : )


Spiderchick skriver:

sv. haha med den förklaringen bara MÅSTE jag älska ditt bloggnamn =)

Denise - Ännu en mammablogg skriver:

sv: Då äter han nästan exakt som WIlgot fast Wilgot äter 260ml i flaskan :) och puré som efterrätt till gröten :) KRYA på er, kram!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar