sovrummet

tänkte bjuda på lite bilder på vårat sovrum, vet inte om jag lagt upp någon bild därifrån tidigare då jag inte trivs där och har tyckt att det känns onödigt att fixa något där i huvudtaget då vi ändå ska byta vårat sovrum till ett annat så småningom (förhoppningsvis till sommaren, men förmodligen senare). men nu har jag bestämt mig för att fixa iordning även där, små saker kan man ju alltid köpa dit som man i sin tur bara kan flytta över till nästa rum. jaja, såhär ser det ut just nu iaf..



ser ut som vi sover med huvudena mot bokhyllan, men det gör vi inte.. är bara extra kuddar som ligger där nere i fotänden, så då slipper ni klura på det.


Mamma skriver:

Va fint gumman;)

tjej som undrar skriver:

Vad fint ni har i erat hus !. Jobbar du som inredare ? (:


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar